SELAMAT TAHUN BARU


Tahun baru dtg lagi..Segala memori pahit manis di tinggalkn utk mencipta momen baru dlm kamus kehidupan.. Apa pn Happy New Year!! Yeahhh...

Bila tahun baru menjelma,mesti masing2 ade azam baru kn?Tahun baru,azam baru,segala2nya baru laa kn..Jgn awek baru & boyfriend baru yg korang cari da laa..Kalo yg single tu okey laa kn..hehe..Emm..Harap2 segala yg di impikan di tahun2 lalu akan tercapai pd tahun 2012 ni..Amin..

Aku pun ada gak berazam ni tapi bkn bersungguh2 pn..Sekadar berniat dlm hati je.. Selalunya azam aku yg besa2 je..Azam aku tahun 2012 nk kahwin..hihi..Mestilah..sb umur aku pn da 29 tahun..Ishh,tua nya juga.. Hehe..Kalo org dulu2,umur2 mcm tu da ada anak 5 org..Aku plak ade anak,anak tekak..kih3.. Tapi x pelik pn zaman sekarang ni kn..Org sekarang da x peduli sume2 tu,lambat ke cpt xkisah..Janji kahwin juga tu nnt kalo da smp jodoh kn..

Pastu aku berazam nk kurus kn badan..Hihi...Mcm mne la aku mau kurus ni kalo tetiap hari aku mkn mlm..ermm..Dulu berat bdn aku 40 kg je..Skrg da jdi 46 kg..Ihh.. Geram nye aku..Mmg buntal sdh aku ni..Erghh..Xbley jadi ni..Sblm aku mnjadi beruang kutub,lebih baik aku berusaha turunkn berat badan kn..ngee.. 

~~Happy New Year~~
**2012**

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment

 
Free Backlinks