Sayang ku Tom Tom.. hihi...


(Mamat korea celup..kih3..sbr Mat..Ngee)

Ahmad Bin Jamaludin..Ermm.. Skrg aku nk ceta sal aku & boyfriend ksygn aku ni..(lalalala..meluat kah korang mmbaca?hihi..sbr yerrr..)Aku x tau da nk ckp ape,soo..aku ceta laa sikit2 sal kami ni.Korang nk bace,bace..xnk pn kne bace gak..huh..hehehe..

Aku knl dia ni hujung bln Mei 2011..Tu pn sb aku yg tegur dia kt FB..Kalo x,xde laa kami mcm skrg kot..huhu..Tapi tarikh kami start jmp kt FB 16 Mei 2011(dia yg add aku tau..hehe)..Pastu kami chat lerr..Aku ingt dia ni sombong,tp rupenye x..Sekali je cht,terus kmi mesra..Sb masing2 pndai bt lawak,kaki merepek..haha..Mmg best time tu sb kami ceta pn psl ntah ape2(ade ke psl ntah ape2?huhu)Pbualan kami xserius sb tu kmi enjoy.. Esok & hari2 sterusnya kami msih chat..Pastu 1 hri dia kasi no henfon nye(aku x minta ye..hihi) Tapi besa laa,first dpt,xlerr aku terus call dia..Simpan dulu nombor,jual mahal konon..haha..Pastu esok nye bru aku sms dia..Hmm,bmula laa episod bersms ala2 manja...huhu..


Mase tu dia ade problem(hmm problem yg sgt besar..len kali aku ceta..Insya Allah)Pastu sering juga lh aku jadi tmpt dia luahkn mslh,perasaan dia..Aku mcm besa laa,pndai bagi nasihat je sikit2..hehe.. Start dr situ laa kami smakin rapat..Pastu dlm bln 6 kami plan jumpa..C Dean laa yg teman kn kami jmp first time tu..Dia dtg amek aku & kami p minum2 kt Restoran Annur Subang Perdana..Sesi berkenalan laa mase tu..(sb di fb kami bknln pn ala kadar je,selebihnye asek merepek..haha)

Then,kami msih mcm bese,x juga sllu kuar same,sb dia keje x tentu masa..Lagi pn dia ada kwn2 baiknya sendiri mase tu..Jadi masanye lebih kpd mereka..Lagi pn aku masih baru dlm hidupnya..Logik laa kalo kami pn x sllu jmp kn.. Tapi aku mmg da pndai rindu2 kalo x chat @ x sms ngn dia..hehe..(dia pn same gak tu..huhu) Pas kuar tu,ade gak kami kuar sme2 lagi,p karoke ngn kwn sekerja dia memalam buta,iaitu Fendy..hehe..Kua melepak kt Kedai mkn dlm semak(D'sudut Hati Tom Yam..) Pastu p mkn kt KJ..Aku pn x tau pe nme kdai tepi tasik tu..huhu


  Dlm bln 7,baru laa kami kuar p KL,tgok wayang ngn c Dean.. First time laa kuar sesame jauh2.. Ermm..balik dr bjln,aku rase len mcm..Rindu x ingt..Maklum laa seharian bersama,mmg terasa sunyi laa kn..hehe..Pastu aku dgn berani nye meluahkn perasaan kt dia ni..hahah.. (takut melepas...hee..) Tapi sebelum tu aku da bg hint yg aku mmg suka dia..Di sebabkn problem besar dia tu,tpkse laa aku mnunggu..Hmm,mmg perit mase tu sb dlm di lema..Dia pn ckp dia suka aku,syg aku tp mase tu dia x mampu buat kputusan..Jln terbaik bagi aku,bersabar menanti..

Pastu 19 Julai 2011 sah laa kami sbg couple..Aku brsyukur x terhingga smp mngalirkn air mata..Ikhlas laa aku ckp,aku mmg syg giler kt dia.. Hmm..Nasib laa mmg jodoh kami untuk bsama..X sia2 laa aku buang rase malu utk mluahkn perasaan ku..Kalo org lain mybe keterlaluan kalo pompuan yg meluah..Tapi aku rasa x slh.. Sb hal yg melibatkn hati ni xbleh di abaikn..Dari sendiri menanggung rasa yg x kesampaian,lagi baik laa di luahkn..Betul x?hehe..

& then,skrg stelah hampir 6 bln kami bersama,aku mmg dpt rasa keserasian kami..Kami ni x byk gaduh sb masing2 pndai mngalah..1 yg aku sgt suka ttg dia,dia bnr2 ikhlas dgn aku..Buktinya, family nya pn da tau psl kami & mmg niat dia mahu jadikn aku suri hidupnya..Xsabar tggu saat tu,Insya Allah dlm tahun ni kami akan bersatu dgn izinnya..Amin.. Aku hrp segala2 yg kami rancangkn mnjadi kenyataan sb aku mmg x mampu berjauhan dgn nya lagi..Syg Tomat byk2..heheh.. 

 (Buah hati pengarang jantung beta..haha)

Tntg dia yg aku suka,dia kalau syg org,dia syg betul2,janji org yg disyg x abaikn dia.. Dia selalu laa manja kn aku,sb tu aku makin manja kblkngn ni..Sensitif sgt laa pula..Huhu.. Pastu wlu pn dia ni x laa romantik sgt tapi dia pnyayang..Dia suka kucing,maknanya dia ade sifat kebapaan..(betul kah tu?hihi)Pastu kami ada persamaan,pakai jam sebelah kanan tgn..hehe..First jumpa dia da perasan,aku pn terkejut juga..huhu..Pastu dia suka ckp aku ni comel..haha..(katanya jiwa dia kpd yg comel,bkn yg cantik).Untung lerr aku ni comel.kah3..Ade yg aku rasa pelik..Dia suka bila aku ckp..(haaa??) Dia kata comel..Ape yg comel nye aku pn xtau..hehe..Mybe benda2 cmni kecik tp bagi aku sume tu sgt sweet bila di kenang..Hmm..Apa lagi yg ckp sume tu org yg sgt2 kita syg kn? 

Tapi dia ni kdg2 pelupa..Hmm..Smlm aku majuk sb dia lmbt dtg amik p mkn..(huduhnya aku,lmbt bw mkn pn majuk..hihi..manje laa konon..nasib lerr dia pnyabar..haha) Aku ckp lerr xpyh dtg,xde mood konon (pdhl perut mnjerit2 minta mkn)..Tapi dia dtg juga..Nk xnk turun laa aku,majuk2 pn syg..hihi..

Dia ni juga kuat merokok..Ermm sape suka org yg di sayang merokok kn..Sb sume tau merokok membahayakn kesihatan..Tapi aku juga x berhak nk paksa dia berhenti..Aku nk dia berhenti sendiri,tnpa paksaan..Sb benda yg dipaksa ni sukar org nk terima..Mungkin dpn kita dia x merokok,tapi kalo sorok2 mcm mne? Same gak kn..Dia x merokok sb takutkn kita..Bkn dtg kesedaran ttg bahaynye rokok..Aku bkn x boleh nk mrh2 dia mcm kwn2 pompuan dia buat tu.. Tapi aku mls nk mbebel..hehe..Lagi pn aku knl dia,mmg dia da merokok..Kita yg x merokok ni senang laa ckp,blablabla..Tapi dia yg da biasa tu,mne bleh terus bhenti mngejut..Sume pn perlukn masa..Betul x?

Then,dia ni ramai peminat pompuan..(peminat ke jugak?haha)..Dia x hensem tapi comel..hehe..Sblm knl aku ni,dia mmg da ramai kwn pompuan,kwn mase skolah,mase kerja,kwn fb, & mcm2 kwn lagi..Selalu lah aku mkn hati bila masuk bab2 kwn pompuan dia ni..hehe..Sb nye dorg terlampau nk bermanja ngn c tomat ni. Manja mcm mne tu xpyh laa aku ckp kn..Sb kalo ckp,da mmburukkn org..hehe..Biar sume nye kami 2 je yg tau..Ok??huhu...Tapi aku bertuah sb dia pilih aku..hahaha..Dlm ramai2,aku yg dia suka..Wlu aku x cntik,tapi mata & hati nye suka aku..hihi..Lagi pn dia suka pompuan berambut pendek,kbetulan time tu aku berambut pndek..So memenuhi kriteria laa kan..hahaha.. Lagi,aku x kuat merajuk..Senang laa hatinye sb x pyh susah2 pujuk lame2..ngee.. (tapi kalo aku majuk,msti aku nangis..hihi)


Mmg byk laa ceta2 mkn hati ni..Aku menahan mulut aku dari berkata2 sb sgt syg kn dia.. Bila org ckp mcm2 psl aku,aku diam wlu pn hati menangis,sb x nk burukkn keadaan..Tapi syukur lah,oleh kerana tahap kesabaran aku tinggi,maka kami kekal bahagia.. Kalo x sbr,mmg laa aku da blah awal2..Skrg aku rasa dia semakin fhm aku..Mula2 aku sakit hati juga sb dia asek melarang aku dr berkata2 pdhl ms tu aku kne kutuk abis2an..Tapi dia ckp,dia syg aku & xnk org yg dia syg buruk perangai..Biar laa kalo org len yg buruk perangai sb dorg x bermakna kt dia..Aku ni yg dia syg,so aku kne jaga perangai..hehe..Betul gak kata2 dia tu..

Slps puas berair mata(cewahh..) skrg kami bahagia..hehe..Tiada 1 hari pn dlm hidup kami skrg,kami berjauhan..Tiap2 hari mesti jmp,mkn mlm same2..Sb siang hari masing2 kerja..Sb tu laa makin rapat kami ni..Harap2 sume kebahagiaan yg kami nikmati ni berpanjangan smp akhir hayat..Aku xmau ingat2 lagi sume yg lps2 & harap tiada lagi kejadian2 mcm dulu2 tu..Tapi kalo dia beruba hati,aku x bleh ckp apa..semuanya ketentuan Ilahi..Semoga semua yg buruk2 dijauhkn dr hubungan kami ye..Amin..

Pnjng jugak aku mbebel..Dah laa..Len kali pulak..Tertidur sdh ke korang mbaca?hehehe.. Ok,last skali.. Aku Sayang sesangat budak yg bernama Ahmad @ Mett ni.. Harap dia pun sayang aku smp mati.. Muaahh.. Heee..


~~I LOVE YOU METT!!~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment

 
Free Backlinks