Bosan..


Urmm..Jerawat tumbuh!Urghh..Tension...Tapi aku still buat muka cute..hihi..(kiut kerhhh??ngaaa...)


Rambut aku dulu selalu panjang...Dari kecik arwah ayah suka tengok aku rambut panjang.Lepas mandi je dia laa yg mnyikat rambut aku..Pastu masa nk pergi sekolah,selalu laa dia tocang dua rambut aku,tocang tinggi2 mcm ekor kuda..hehe..(manisnya kenangan..hmm) Pastu bila da besar,aku simpan je rambut pnjg sb sllu rambut aku kena puji.hahaha...Tapi ada sejarah yg menimpa..Aku bru putus cinta(ngn ex bf..hihi).Hmm..Konon nye frust laa time tu,(merepek laa juga) aku pun potong laa rambut pnjg ku tu.. Tapi masa nk potong tu syg juga..Tapi sb time tu fikiran pn tgh kusut,jadi rambut jadi mangsa..hehehe... Tapi bila da potong tu,sume puji2 ckp aku kiut..hahahahah..(pirasan nyeeee...hihi)..Bf yg skrg pn suka rambut pendek aku ni..kn Mett?hehehe...


Ni masa aku tgh tunggu c Mett nk kuar makan..Sempat lagi lah snap gmbr sendiri..hihi.. Standard laa pompuan..Mmg suka amek gmbr sdri kn?haha..


Kurus je time ni..Tapi sekarang,da ala2 buntal aku ni,tapi xde laa mcm gajah bunting,ala2 panda montel je..hihi..Nasib ko lerhh scha..huhu...Cmne,asek mkn mlm je..Hmm.. Bila laa mahu kurus balik ni..adehhh...!!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment

 
Free Backlinks