Aneka Hidangan Ayam

Aku suka mkn ayam.. Tadi aku nmpk mcm2 jenis masakan ayam..Len kali aku mau cuba.. Nyam-nyam..(patut lerr name ayam tu ayam,sb bila mkn org ckp nyam2..hihi)


Xtau laa aku ape jenis masakan ni..Ade dia tulis tp aku mls amek pot dulu..Aku mau kasi tgok jak laa..hahaha..Len kali kalo aku rajin,baru aku usha2 resepinye..Mane tau berguna bila sudah kawin kn..Ngee



Nah!Kecur liur ku terus tgok gmbar ayam ni..Cmne laa aku x buntal..hihi.. Tapi yg pastinye,selera aku mmg laa ke arah2 masakan berasas kn limau.ni..Lemon Chicken.. Ngee...Umphh!!!


Wah!! ayam golek..kikiki..Aku saje je amek gmbr2 ayam ni ltak kt blog aku ni supaya aku rajin msuk blog ni..hahaha..Sebab bila ade gmbr makanan ni,selera aku bertambah..Huhu.. Sedapnye tu..Ermm (menaip smbil telan liur..huhu...)


Ni pn mcm sedap..Mau aku belajar masak cm ni..Untung kalo pndai bleh buka restoran..kikiki... Korang jgn lupa dtg restoran aku ye nnt..Hahahahha.. 


Hehehe..Laporr...ermm.. Berdarah bibir tgok ayam ni lame2..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment

 
Free Backlinks