Aku Dan Muka-Muka Aku

Lama nye aku x update blog..hehe.. No Mood!! No idea.. Xpe laa..Ni kn blog merepek..Jadi xkisah laa aku merepek ape pn kan.. Yg suka tengok,terima kasih..Yg xsuka,pn terima kasih juga sb sudi tgok..hihi.. And,i love myself... (myself yg suka merepek..kikiki)
Me... Myself!!Jarang aku amik gmbr dekat2 ni..Sebab aku x suka nmpk mata sepet ku ala2 amoi tu,& pipi pula cam apam balik je..(skrg org ckp aku lg tembam..huhu...)
bosan time!Dlm bilik & time baru bangun tido..Uhh...mate pn bengkak2 lagi tu..Cam nyonya jual sayur je..gegegege...
huhuhu...Aku ni kalo nk bgambar bkn kira latar belakang tu cantik ke x..asal boleh masuk kamera,mane2 pn jadi..Sb tu kbykan gmbr aku mcm dekat tmpt pembuangan sampah & semak samun..haha..(gmbr ni sbnrnye hodoh,tp aku cover2 ngn frame supaya x nmpk panorama yg terlampau indah kt belakang aku tu..haha..)
Sape lagi comel?aku ke Bear tu?hihihi...Tu bkn aku punye tu,tumpang bergambar...Masa tu stock patung baru smp d kedai tempat aku keje..sakan lerr aku bergambar(tersengih2 mcm monyet dpt bunga dpt peluk bear2..hihi)
Gambar budak kecik tu konfem laa bkn gmbr aku sb aku pompuan,tu bdk laki tu..hehe.. & aku pn bkn ade gmbr masa kecik.. (budak comot,xde sape pn sudi tgkp gmbr aku..hihi) Tu Mett masa kecik..Hehe.. (tetap juge suka baju petak2 dari kecik smp besar..hahaha)
Hmm..Kebanyakan gmbr aku,gmbr yg di snap sendiri..Sb aku segan mau bergambar kalo org len yg snap..Nk senyum pn cm senget2 je..If tgkp gmbr sdiri,aku bebas nk sengih cam kerang busuk ke,nk buat mulut muncung cam itik ke..haha..Tu laa aku jarang ade gmbr bdn,muka je byk..(sb if tgkp sdri,cm ne nk amik gmbr penuh kn..hehe)Sbnrnye aku ni xreti bgambar.. Huhu...
Nah!Gambar yg berunsurkn muncung itik.. (apesal laa if ckp muncung je dikaitkan ngn itik kn..haha)If depan org ni,tiada aku mau buat mulut muncung gitu..Sorang2 je berani..hihi... 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment

 
Free Backlinks